Skip to main content

Appèl is vanaf 1 augustus 2024 de nieuwe cateraar van Hogeschool Inholland. Deze samenwerking omvat zes restaurants en een koffiebar in Alkmaar, Haarlem, Den Haag, Delft, Rotterdam en Amsterdam. De laatstgenoemde locatie betreft een nieuwbouwpand, waar de voormalige locaties Diemen en Amsterdam samengaan. Een mooie nieuwe start voor alle betrokkenen. Bij de selectieprocedure van Inholland stonden thema’s als Impactvol & Human, Futureproof en concepten die bij de specifieke kenmerken van de locaties passen, maar wel één geheel vormen, centraal.

Ruimte voor innovatie en startups

Op deze locaties is vraag naar een breed scala aan diensten. Naast de reguliere restaurants, banqueting en vending rolt daarom Appèl ook innovatieve samenwerkingen uit. Op alle locaties komen slimme koelkasten te staan met een volledig plantaardig assortiment. Daarnaast start Appèl op één locatie met iTapToo: een innovatieve partner die de gasten kan voorzien van gezond smaakwater. Bij succes op deze locatie komen deze taps ook op andere locaties van Inholland.  Appèl start daarnaast een pilot met StatieHeld, een nieuwe manier om statiegeldverpakkingen in te zamelen. Bij het inleveren van blikjes of flesjes ontvang je het statiegeld direct op je rekening of kun je dit doneren aan een goed doel.

Roos Kooren – contractmanager Vastgoed, huisvesting en Facilities – van Inholland: “De afgelopen twee jaar heeft Inholland in samenwerking met CONTRAST  een visie opgesteld voor eten & drinken. Aan de hand van deze visie – opgesteld als de stip aan de horizon voor ons aanbod voor onze studenten en bezoekers –  is een aanbesteding doorlopen. De keuze voor Appèl sluit perfect aan bij onze visie om duurzame en gezonde eet- en drinkvoorzieningen te bieden aan onze studenten en medewerkers. We zijn ontzettend blij met deze stap vooruit. Appèl heeft een innovatieve en klantgerichte benadering die naadloos aansluit bij de waarden van Inholland.”

Hans Zwartkruis, salesmanager Appèl: “We zijn erg blij met deze nieuwe samenwerking, omdat de wensen en eisen van Inholland heel goed passen bij onze visie op horeca binnen het onderwijs. Een gezond en duurzaam aanbod staan centraal, en er is veel ruimte om per locatie te ontdekken wat de specifieke wensen zijn. We gaan dat steeds weer actualiseren en Inholland biedt daar ook de ruimte voor, zodat onze dienstverlening blijft passen bij de trends en ontwikkelingen van dat moment. Zo komen we gedurende alle jaren tot een optimale tevredenheid van onze gasten!”

Chat openen
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?